Pages

22 December 2014

#puanstoberisuka : Cream Puff Sedap


Cantik tak? Cantik tak?
Cantik kan?
Cantik dipandang, cantik juga rasanya.

Hari tu, masa birthday tu aku belanja rerakan ofis cream puff n fruit tart nih.
Yang puff tu dapat lah satu bahagian merasa.
Yang fruit tart tu unit aku je lah sbb order tak banyak.

Sumpah sedap hoke.
Baik fruit tart, baik cream puff.

Bukan aku je kata sedap.
Kengkawan office pun sama. Bila makan je semua terus tanya "order kat mana ni?"

Ada sorang tu kata "macam makan kat syurga kak yang ada buah ni"
Ha..begitu.
Yang cream puff pun semua cakap sedap. Gebu gebas. Inti melimpah ruah.

Aku order fruit tart RM35 utk 25biji.
Cream puff RM45 utk 50biji.
Memang nampak cam mahal sket kan, tapi worth la. Seriyes. Bila kau makan, mmg kau akan rasa puas hati punya lah. 
Aku mmg suka fruit tart, lepas tu pulak masa Isnin tu ramai pulak yang takde kat ofis, jadi, banyak jugak lah yang aku telan sendiri. Asben pun dapat makan beberapa ketul ja. Hiwhiwhiw. Puas hati. Strawberry fresh, kiwi pun manis. Pendek kata cukup rasa lah.

Jadi, ai bagi hashtag #puanstoberisuka.

Oh ya. Nak order kat mana.
Buleh jenguk dan follow instagram adik JueMalizan [link : JueMalizan].
Selain pandai buat puff segala ni, dia buleh buat kek yang cantik2 juga.
Kalau puff ni sedap, aku boleh jamin lah yang kek pun mesti sedap jugak.
Aku pick up kat ofis dia kat PWTC . Jumpa2 je terus dia cakap.. alala.. kecik nya akak. Hihi. Actually mmg kiterang selalu dah ber w.app apa semua. Cuma, tak pernah jumpa je. Hiwhiwhiw. Ye.. begitu lah ahkak stoberi awak ni. 

Next time ada makan2, mmg aku order ni je. Senang.

1 juta komen:

Klau ida ckp sedap mmg sedapla tu..saya smpi tertelan2 air liur..bahahaha

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign