Pages

9 December 2013

Bukan Kerana Aku Tak Cinta : Novel Ke Drama

Masa beli novel nih aku tak tahu pun novel ni akan jadi drama.
Aku beli masa Pesta Buku bulan April lepas. Utk jadikan bahan bacaan masa aku MC 1 month tu.
drama bukan kerana aku tak cinta
Oleh kerana aku dah baca novel ni. Dan aku puas ati dengan novel nih (sbb lain sket dari yg lain - tidak la asyik2 cliche saja - cerita orang kena kawen paksa - memula benci - lepas tu suka - malas nak layan citer camtu).

Pelakon pun aku tgk kena dengan watak2 dalam tu.

nelydia senrose, sharnaz

Kredit gambar : thr gegar
Oke la Sharnaz jadi watak gengster yang dah insaf tu - sesuai la kan (tup tup teringat kump Shiro dalam MLM yang buat spoof cerita Juvana tu kan - giler klaka oiii yg Shahrul tiru watak Lan Todak tu. Kalau nak kata utk MLM minggu tu, mmg aku suka Shiro. Hahaha)

Oraits, will b follow this drama - then nak record jugak sesiap sbb aku takut tertido je.

Oh ya, sedikit review dari aku berkenaan novel nih ada kat sini - review novel
Semalam tgk making of  dia Iqram kata mungkin ada kelainan la dengan novel. Ye lah, mmg la lain kan. Cam Teduhan Kasih tu pun tidak la sama sebijik. Tp oke la sbb citer ni mmg ada buat kita tertanya2. 

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign