Pages

28 November 2012

Bkn WW : Cabaran Belajar dan Bekerja

Salah satu cabaran masa belajar dan bekerja ni adalah bila ko susah nak reach rakan2 sekelas. Pergh!
Apa nak kata bila pagi baru tgk ada topik utk kita present secara grup (berdua) dan ko pulak takde no phone grup-mate tu. Herghh..!

Satu Malaysia aku pusing carik nombor orang tu (oke, exaggerated) 
Aduhainya pun.

Nombor org lain yg aku simpan pun takde nombor kawan tu. Aduhai.
Aku plak, instagram dia aku add, tp nombor tak simpan. Lagipun tak sangka pun sbb suppose aku present ngan orang lain.
Skali nama lain plak naik kat spectrum tu.
Oh. Utk kelas ni, lecturer masukkan topik n siapa nak present thro website yg namanya Spectrum. So, tgk kat situ je lah. Smlm aku tgk takde, pagi ni tgk baru ada. Choi 3kali!

Tp mujo la ada rerakan yg very helpful.

Thanks to them.
Dpt gak aku reach akhirnya.



Buat je lah sambil2 kan.
Case study plak tu "u're required to advice the top management to reduce resistant to change..bla..bla..bla.."


Hurm. Mmg itu salah satu cabarannya sbb dulu masa fulltime sng nak access kengkawan (and oso lecturer). Skrg dgn kekangan masa segala, mmg cabaran lah aku rasa. 

Tapi.... sedar tak sedar, lagi 2 minggu kelas dah habis utk sem ni :)

Kejap je kan. Lps tu bulan 1 exam (gegar.. rasa cam blank je.. lama giler kot tak masuk dewan exam. Eh, ada, exam jabatan. Tu pun lamaaaa dulu dah. Sbb ada PTK yg aku malas nak amik. Haha)

Lps tu bulan 2 dah jadi senior. Ceaa..


Eh. Oke lah.. citer pjg2 plak. Nak edit2 sket lagi. Pastu dah. Present je lah petang kang. 
Good luck utk diri sendiri. Dan berdoa agar tidak lah hujan ptg ni.

Kalo tak.. pitam.. smlm pun 2 jam nak menyampai ke umah aku dari ofis. Tu kuar kul 7.30pm tu. Haih.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign