Pages

4 October 2012

Edisi Samurai Burger N Double Down Zinger

Minggu lepas balik dari kelas hari Rabu singgah McD. Skang lagi la galak menyinggah. Dulu takat singgah Ampang Park tu agak leceh, kena park keta seme kan. Skang ni buleh drive thro... tu yg keja nya asik nak nyinggah je kejanya.
So, last week try beli Samurai Burger.

kredit : here
Sedap ke?

Kalo ikut tekak aku ni mmg tu la pertama dan terakhir aku beli.
Aku tak sker menda2 tak pedas ni.
Ada terasa cam manis2 plak. Apa ni??
Air tu mmg cam sweet je kaler dia, tp rasa dia tak la sweet sgt. Boleh la..
Kesimpulannya aku tak suka. Orang lain suka, tak mengapa.
Pada aku better aku beli dabel cis beger. Lagi sedap berganda.

Mggu ni plak, balik kelas. Pun hari Rabu-semalam lah.
Beli plak Zinger Double Down.
kredit : KFC
Ini terpengaruh. Tgk kat instagram Imah. Dia post gmbr tu. Time tu dlm kelas. Napak cam Ya Allah haii... sodapnya..
Dia cam burger tp takde roti. Ayam zinger tu je. Pergh...kecurrr.. aku sker je yg crunchy2 ni (walo kadang KFC ni oily sket)

So beli. Rega mmg cam tak masuk akal gak la. RM8.40 utk ala-carte.
Aku amik set ngan air - RM10.50
Yang ni aku suka. Orang lain tak suka, tak mengapa.

Aku suka ni. Lagipun dia ada cheese cair cam kat chessy wedges tu.
Tu kan feveret ai.
Tp myDH kata "masin"
Masin ker?? takde pun, sedap je..nyumnyum.... Omnomnomnom.....

p/s : Ai takde gmbr makan2 zinger ni. Tp kalo nak tgk gmbr keenakkannya, p kat blog Hanis. Dia baru je buat entry Zinger ni. Huhu.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign