Pages

19 October 2012

Edisi Piala Malaysia 2012

kredit : here
Tweheheee..
tetiba.

Saja. Suka Suka.

Uols sokong mana?
Ke taktau nak sokong mana?
Ke sokong je lah?
Ke tgk tanpa nak sokong?
Ke langsung tak heran lah bola bola ni.
Hihiik.

Aku rasa aku nk tgk.
Sbb cam menarik. Kelab masuk final kan.

Aku sokong mana?
Lalalaaa...

Harus la ATM. Hihiw.
Ada sebab aku sokong ATM.
Kerana darah tentera yg mengalir dlm badanku ini. Cewah.. dan dan terus patriotik.
Ya la.. arwah ayah adalah bekas tentera.

Walo aku tau, Kelantan akan menguasai permainan. Dan mungkin gak menang. 2-0, 2-1, 1-0.. kita tgk je lah esuk.

Majulah sukan untuk negara
Dan terus beratur untuk menyanyi lagu "ini lah..barisan kita..yg ikhlas berjuanggg....siap sedia berkorban.. untuk ibu pertiwi"

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign