Pages

29 August 2012

Mari Deco Deco 3D

Motip?? Ni last week punya keja la ni.
Haha.
Saja. Bes plak deco deco secara online 3D ni.
Byk pun kan web yg buat deco secara online ni.
Aku naik seronok plak main deco deco kat sini - http://mydeco.com/rooms/austin/
Try lah. Seronok. Yg bes siap dia letak rega barangan tu. If ada yg M'sia camni pun kan bes. Ke Ikea/Houz Depot ada yg cemni?? Boleh online beli terus camni kan.
Aku dah buat begini.


Hihi.
Yer. Itu mmg gambaran bilik aku. Mmg sempit master bedroom tu. Ditambah plak ngan built in wardrobe. Aku pun tatau cemana tu. Dan krn tu gak aku trus buat custom dressing table celah tepi wardrobe tu. Tak perlu dressing table bagak2 bagai.

Floor tu buleh tukar tiles, tp kena susun satu persatu pula. Malas aku. Biar dia situ. Ini gambaran 2D. Dia buleh jadi 3D juga. Bes. Dan menarik. Nak buat satu rumah. Tp harapan la. Sebuk nau skang ni. After office pun dah sebuk g tgk rumah la apa la. Tp aku sker. Aku sker kalo sebuk sebuk ni. Sbb takde la ada masa nak mengenang nasib diri yg tak serupa orang lain. Eh, apa ni? apa ni?? Hahahaha.

Try la uols. Bes!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign