Pages

16 August 2012

Edisi Raya : Kad Raya

Ramai tunjuk kad raya yang sampai eh.
Saya pun nak tunjuk juga. Hihi.
Dah tak handle sewaan tak dpt la banyak.
Ada la dari 2 lawyer.
Pastu yg hand-made tu dari Cha, da penah citer dulu.
Kaler cekelat dari Sue - Matrade.
Lps tu dapat balasan dari Awin.


Itu je lah.

Dan mostly kad raya suprise aku pun selamat diterima oleh penerimanya.
Itu adalah yang ku kata nak buat suprise sempena Hari Raya tu.
Ada 10 semenya.
Sebagai tanda terima kasih kerana salu drop komen, salu jenguk sini.
Thanks. Thanks. Thanks.

Sebenarnya aku taknak orang susah2 balas pun kad raya aku bagi tu. Jangan risau. Saja je seronok2 nak bagi. Jangan susah susah rasa tak dapat balas ke apa. Aku tak tulis pun dalam tu 'pecah kaca pecah gelas' cuma kalo nak buat 'pecah kaca pecah tong, sudah baca harap gantong' oke la kut. Ihiks.

So, again - Selamat Hari Raya. Seme mood raya dah yer. Pada sapa yg dok keja lagi, keja rerajin, walo mood dah ke laut juga ke sungai. Bebuat je la sibuk. Kul 4.30ptg/5ptg kita cabut lah. Hihi.

Mana yg dah cuti (termasuk si penulis), selamat bercuti. Hati hati di jalanraya. Selamat bertungkus lumus masak lemang atau pun ketupat.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign