Pages

6 June 2012

Jangan Ambil Padang Kami

Bangun..bangunn... bangun..harimau bangunn..

Official FB Jangan Ambil Padang Kami
Haha.
Aku suka citer ni.
Asben aku pun suka *wohooo... aku tak control hoke laki aku suka citer ni yer. Kang kata control lagi. Tak habis habis. Penat*

Tp seyes cam bes. Kami tetiap mggu tak penah miss.

Dia mmg ada citer la. Pasal sekumpulan anak flat yg mempertahankan padang mereka dari dijadikan apartment/kondo.
Tp dalam pada tu, tetiap mggu ada isu yg berbeza.
Cam hari Isnin tu hari [tayangan dia hari Isnin, jam 10pm - Astro Ria. Dulu sblm Masterchef, dia kul 9pm], citer pasal orang curi bra kat ampaian. Sblm tu pasal orang giler mati berulat dlm rumah. Ada gak isu air. Jenuh penduduk flat ngangkut air dlm baldi sbb air takde. Ada gak episod yg penutup longkang kena curik, smpai Pak Leh jatuh. Hihi.
FB Jangan Ambil Padang Kami
Pak Leh tu jadi cam 'pak lawak' la dalam citer ni (lakonan Razak Ahmad). Pakleh ni JKK Flat tu lah. Dia sokong je orang amik padang tu. Tp bila org dah sibuk2 nak kuar tv, tetiba je dia sokong plak jgn amik padang tu. Dia gak suka pada mak si Zain (Mek Dah ke apa namanya - lakonan Kuza, slang Kelantan dia aku sker dengar, maklum la, Kelantan piyau kan)
kredit : Gua
FB Jangan Ambil Padang Kami
Bes lah. Jarang kan orang buat citer pasal penduduk flat ni. Dia pun amik kat flat PPR ja. Mmg dapat digambarkan lah. Watak utama Zain n Mai (Beto n Shera Ayob). Tak tahan tgk si Juju (Elfira Loy). Gediknya Ya Allah. Poyo pun yer gak. Dia bkn kira orang suka ke tak dia. Selamba dia je. Dulu dia sker ke Roy (Izu Islam), lps tu Roy tempik dia, suka ke Zain plak. Zain bolayan la. Dia kan dgn Mai. Hihi.

Kobi budak kecik ni pun ada. Tp dlm drama ni aku rasa dia kena liwat la ngan bapak dia. Cam misteri je kalo dia balik umah sure bapak dia tarik dlm bilik.
kredit : cari
Ter suka plak aku haih. Oke la. Dari tgk Indera Joned atau pun Apa Celop Toq tu kan?? (T___T).

Lagu ini pun bes :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign