Pages

21 June 2012

Edisi Farewell Party

Farewell la sgt.
Haha.
Dan party la sgt kan.

Ngeee.

Tetiba ada farewell. Bkn je utk aku, ada ramai. 6 orang semenya. Ramai. Yg 4 lagi tu, sokay la dikirakan farewell sbb derang tukar bahagian. Gi bahagian lain dan cawangan lain.
Yang lagi 2 orang ni (aku ngan sorang lagi officer lelaki ni), tukar unit ja. Nak lagi bes kata orang tu tukar meja ja. Haha. Aku g tpt dia, dia g tpt aku. Bahagian tetap sama. (T___T)
Buat awal sbb ada dorang effective 15 Jun transfer nya. Maka, disekalikan lah.
Eh. Skali kena bagi ucapan plak. Member kat instagram kata "cam berdebat" Haha. Tetiba kan.
Mak nebes uolss.. hahaa. Seme tu pun geng2 yg kena transfer .
Hihi.
Tp takpe lah. Dah namanya dpt surat transfer kan..... di-farewell kan jugak lah.
Dan dpt adiah jugak lah.

Pen siap ada engrave nama lagi uols.  Hihi.
Kat FB n Instagram aku tayang la pen tu.
Sini takyah dah la.. poyo sgt kang. Hihi
Hihi.
Lps tu apa lagi. Acara makan makan lah.

Thanks BKP sudi wat majlis utk kami..
*nak last2 sok baru wat special entry utk adik2 unit aku ya.... 1 week to go.. hurmm.... memacam perasaan ada.. bercampur baur.

Lagi cerita di blog Bhgn kami : BKP

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign