Pages

11 June 2012

Edisi Berangan : Housewarming Ideas

Oleh kerana last weekend aku pegi housewarming, maka trus gedik2 berangan [walau pun acapkali dah berangan nyer pun] carik idea utk housewarming aku nati. Bila? Entah. Haha. Giler *berpuluh kali dah call developer tu oii... tatau la apa yg silap. Rumah tu pun dah siap sergam situ. Dan orang pun sukahati dah tanya bila nak masuk umah baru, bila, bila*

Tapi, lupakan segala lara, mari kita berangan.
Mulakan dgn kad jemputan.

Kredit : Here
Terlalu comel lak camtu kan. Simple cam bawah ni pun oke. Oke. Put in 'great ideas'. Ayat dia pun cam bes. "they're living out of boxes and ready to go". Hihi. Comel.

Kredit : Here
The foodie. Ngeh. Ngeh. Oke. Ni sample idea dari negara omputih. So, nati harus la makanan org melayu ja. Feveret kita kita ni. Ni bahagian makanan berat. E.g : Laksa [wajib ada la kan], satey ke, bihun goreng, roti jala, nasi impit, nasi dagang, nasi kerabu, ketupat, lemang [eh. ni makanan hari raya peginya].

Kredit : Here
Haaa.. ni yg camni gak. Ni bahagian candy buffet. Nak, nak dan nak. Haha. Giler.

Kredit : here
Oleh kerana, nak tggu anak aku nyer beday entah bila, aku bangan nak buat candy bufet skali ada mendalah  choc fountain tu. Yer, mmg tgh 'in' skang kan. Tp tatau la by d time aku masuk umah, menda ni dah tak in dah kot. Tp takkan lah kan. 

Kredit : Here

Dan biskut camni pun comel. Sapa leh buat? Hihi.

Kredit : Here
Kek camni. Ngaaa... amboii....

Kredit : Here
Takde lah. Simple camni pun dah cukup.
kredit : Here
Dan cupcake cenggini as door gift pada para tetamu
kredit : here

Oke. Abis dah berangan. Itu berangan je tau. Tak tentu ada lagi masa housewarming aku tu. Angan2 mmg memacam. Kehendak. Biasa lah. Pasti melebihi keperluan. 

Dah. Dah. Takyah berangan lelebih. Nak masuk pun entah bila. Nati aku nak suh laki aku gego lagi call developer. Bila ni...? bila..? bila? bila?? dah nak setahun pun aku bayau umah tu weh. Jgn sok2 korang tgk tv3, skali kuar muka aku dlm segmen Aduan Rakyat sambil cakap ayat cliche' ni :
"susah la macam ni, rumah sewa nak kena bayar, rumah ni pun kena bayar, tapi tak boleh masuk2 lagi, kita nak tanggung anak sekolah lagi apa lagi " *haaa..tah mana dtg anak pun tatau la..cakap je.. kata dah masuk tibitiga*  Bawah gmbr aku nati ada "Ida, Penjawat Awam"

Miahahahaha.

Oke, sapa nak dtg housewarming ai nati?? bleh ai list dah sesiap dari skang. Hahahaha.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign