Pages

28 March 2012

Selamat Hari Lahir My BFF(s)

Hari ini 28hb Mac.
Setiap tahun pasti aku igt date ni.
Tarikh hari lahir 2 org sahabat yg kalo zaman ini dipanggil BFF.

Yg pertama nya, Rosfazirah Kamarudin.
BFF sedari kecil sebenarnya. Zaman2 tudung kelepet senget lagi. Oh. Aku ada gmbr pakai tudung kelepet senget benget tu. Dan bila my dear tgk dia ketawa terbahak-bahak. (T____T). Ala, gmbr dajah 5,dajah 6. Mmg la. 


Keduanya, Norzatulifah Ahmad.

Ni bkn BFF sedari kecil, tp sedari UiTM. Sedari UiTM pun sebenarnya start cam BFF bila kami duk umah sama masa buat degree. Diploma sama, tp time tu beliau sombong taknak kawan aku. (T____T)

Kedua-duanya dah pun menjadi ibu.
Kedua-duanya mmg jarang aku jumpa. Zirah tu lagi la. Nama je sekampung, tp susah gak jumpa. Ada takde time raya. Maklum la beliau cikgu. Aku ni plak time cuti sekolah la aku malas nak cuti.

Zatul tu da dkt 10thn tak jumpa. Last jumpa masa konvo. Btul kan Zatul?? Giler lama kot. Tp aku tau, dia sering je jadi SR yg setia kat kebun stoberi aku ni. Maka, dia tau je perkembangan yg aku makin kembang ni. Miahahahha.

Soalannya, bila nak jumpa ni Zatul? Tau2 kang ko bagi kad jemputan nak terima menantu je ni kang. Isk.... tp ko reserved dulu anak ko tu. If aku dpt anak pompuan sok bleh la kita citer panjang. Haha. Boleh tak camtu?? 

So, khas utk kedua-dua nya yg berkongsi date, yg aku sayang sgt sgt dedua ni :


#nak citer pasal FB tu, tp reni da byk sgt entry kuar, so kena tangguh.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign