Pages

17 February 2012

Perihal Mydeal : Hair Styling Sessions

Awal bln retu aku ada beli deal potong rambut dari MyDeal.

Mmg salu ada je deal potong rambut ni dari memana. Tp nyer jarang amat dkt2 ngan area umah aku. Ni pun tak la dkt sgt. Tp Danau Kota tu easy access gak la compare yg salu derang buat kat Damansara sanun. Maka beli. RM29.80 utk 2 kali hair styling sessions.


Actually, aku nak yg hair cut + hair wash tu je, lelain tak kesah pun. Tp dah ada, oke la. So, maybe nak pegi Ahad ni. Sblm tu meh tgk hair style yg bleh dibuat.


Long Party Hair.

-Sbb rambut aku mmg style lurus - kejung camni. Tp aku rasa kena rambut tebal baru bleh buat camni. Lagipun, nati nak pakai tudung susah nak ikat since aku mmg tak pakai anak tudung. Tp oke gak, takde anak rambut kat dpn.

Beachy Waves.

Tingin rambut ombak2 camni. Mmg tak dpt la kan. Apa kata try dah alang2 da beli deal ni, cuba la skali kan. Huhu. Atau pun masa nak celebrate beday tersayang nati buat rambut camni. Hahaha. Baru la romantis dgn rambut baru. Gedik.dik.dik tau.

Begini pun oke kut. Apa nama tah, layer yer? Rambut sikit dan nipis. Kurang sesuai mungkin.


Apa kata terai berambut pendek plak. Bukan tu ke tujuan utama. Nak potong rambut sbb byk sgt yg gugur. Dah jadi nak carik hair style plak.  Tak penah lagi buat rambut sependek ini. Semur hidup

.
Tapi begini ada la. Sama cam lebey kuang atas ni la kan.

Begini ke

Tah, tatau la. Tengok banyak-banyak lagi la cam rambang mata.


Buat rambut gini kang ko tau la.











































































Lalu terus berlari lari anak di tepian pantai sambil menyanyi
"begini lah awan nano nano nano nano nanooooo......."

*all pic credit to google :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign