Pages

25 February 2012

Giveaway : Souvenir Dari Langkawi

*sticy post smpai 24hb. Drop komen n dpt adiah. Hihi*

Nak Bagi Hadiah. Nak Bagi Hadiah.

Ada sapa mau???

Haha. Actually kan, aku nak bagi souvenir ni lama dah. Dari aku balik Langkawi lagi bulan Januari lagi tu dah.  Tp time tu aku tgk ramai rakan2 TTC duk buat GA (Zana, Eida Baharum). Maka aku hold dulu lah.
Lps tu langsung ke terlupaan.

Nak bagi hadiah ni juga sempena :
*Sempena kedatangan BEliau yg pertama utk tahun ni. 
*Sempena cheque Nuffnang yg pertama diterima ari tu. 
*Sempena genap 8 tahun aku bekerja di tpt aku mencari rezeki ini pada 16 Feb ari tu
*Juga sempena menyambut hari lahir insan tersayang pada 24 Februari ini.
Kemain banyak sempena nya. Haha.

Alahai, sblm tu aku nak gitau sesiap le, adiah ni biasa2 je. Mungkin ada yg kata 'tak menarik', tp bagi aku menarik atau tak hadiah tu bukan ukuran, yg penting keikhlasan aku dalam menghargai pembaca2 yg tak jemu membaca bebelan aku di kebun stoberi ni. Yang aku tak pernah lupakan setiap kali aku bercuti. Dan keikhlasan orang yg sudi menerima hadiah tu :). Nak bagi seme mmg tak terjangkau la, tp mana ada rezki tu dpt la.

Ni standard Giveaway je ni. So, bila Giveaway,  takde la bagai-bagai sgt. Suka suka je ni sbb mmg niat nak bagi souvenir dari Langkawi tu ari.

*Drop komen beserta URL blog sahaja
Sebab aku ni salu je pening2 nak bagi adiah apa menjelang beday mydear, maka nak la mendapatkan idea canggih2 dari kengkawan. Ni baru beberapa tahun, udah la anibesari pun ada adiah, so da tatau nak kasik apa.
Jadi drop je lah komen kat bawah ni mengenai "idea/hadiah bes untuk meraikan harilahir insan tersayang".
Contoh : "Kekda, apa kata bagi adiah jam kali ni, bila dia tgk jam, maka tingat la dia pada Kekda"

Sesapa ja bleh komen, samada follower tak follower.  Asalkan bila diumumkan as penerima hadiah ni, dapat respond. Tp jgn lupa, letak URL blog ya. Sng kalo nak follow up suh bagi alamat ke apa kan :)

Seorang utk satu komen.  Kalo byk kali, hanya komen pertama saja dikira.

*Souvenir utk 10 orang
10 orang yg bagi komen paling bes akan dipilih utk menerima souvenir dari Langkawi ini. Souvenir apa, kita rahsiakan dulu bleh? Kalo reveal ada yg kata tak menarik plak. Agagaaaa..... kalo da dpt tu, tak menarik pun kena terima jugak. Kalo taknak mendalah tu, bleh buat GA bagi orang lain plak. Agagaggaa..... (o_O)

*Hadiah Misteri
Sebenarnya ketika ni mmg la aku dah ada idea/hadiah untuk insan tersayang tu, tp kalo ada yg komen menepati apa yg aku plan kan tu, ada hadiah misteri untuk beliau. Hadiah apa tu?? Tokei tupperware haruslah kasik tupperware. (^_^).  Tak menarik? Tak menarik sudah, nama ko bedah. Lalalalalaaa.

Jadi, sapa yg sudi, mari lah bagi idea anda. Boleh mula komen sebaik saja entry ini dipublish hingga la tarikh keramat insan yg saya sayangi tu. 24 Februari 2012 (maknanya jam 11.59 - 24 Februari).
*semua komen akan dipublish, tp komen tak berkaitan tidak akan dipublish.
*kalo takde sambutan, let go je la pada yg rajin dtg komen sini. Huhu.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign