Pages

31 January 2012

Perihal Warna Bunga Ros

Oke.. esuk da masuk bln Februari. Bulan Februari kan bulan cinta.. hahaa.. ya lah..ya lah..
Tau tu... bkn nak sambut Valentine lah. Tk penah sambut pun. Heh.
Cumanya saya bergembira jugak sbb bln Februari ada tarikh yg disambut juga.
Bkn 14hb tapi 24hb. 
Haha.
Jadi, sempena bulan lovey dovey ni, meh la kita citer2 pasal yg lovey lovey ja  Yg sweey sweet ja. Teheehee.. So, skang mari kita mengenali warna bunga dan simbolik nya.

Kredit : Meaning of roses
Dan berapa kuntum pun ada maksudnya.
Kredit : Meaning of roses

Ha...aku tak penah pikir pun pasal kaler2 ni. Kalo nak tanya laki aku. Laaaaaaagi lah dia tak endah. Bagi bunga pun berapa tahun skali. Hahahaaaa.

Tapi.... ngeh ngeh ngeh. Aku rasa ada plan lah utk sambut 24hb tu.. Dan aku tgh usha satu deal groupon yg cam bes. Ngeh ngeh ngeh.

Dan terima lah 24 red roses utk seme yang membaca blog ni.
*tatau la cukup ke tak 24 tu, tp bila gugel, itu la salah satu gmbr yg kuar. Hihi.
Credit : Google

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign