Pages

2 January 2012

Gemersik Kalbu : Akasia

Google
Cemana dgn cerita Gemersik Kalbu?
Boleh di follow?? Biasa la, dia awal2 ni tak berapa bes, sok2 da tgh2 sket baru bes kan?
So, aku pun mengambil kesemapatan utk baca semula novel nya.


Oh. Lain dari novelnya.
Kalo dlm novel ni, Tok Abah Raihana meninggal kat Mekah, tp dlm drama derang meninggal skali.
Lps tu dalam novel Raihana ni cikgu, mengajar jauh pedalaman.
Lps tu dalam novel mak dia tak la benci dia sgt.

Tkpe, baru 1st episod. Kita tggu next2 lagi.

Lama giler da novel ni aku beli dan harus kena repeat balik.
Mmg tak igt langsung.

Masa tgk novel nih, kat dpn ada something plak aku tulis.
Haha. Jiwang.
Maklum la, time tu beli kat book fair, yg meneman pun harus la bf time tu, tu yg kuar ayat jiwang. Tp aku tak amik la gambau apa yg aku tulis tu. Bak kata tagline novel Gemersik Kalbu nih
"Mengapa berpaut pada kenangan sedangkan impian boleh digapai"

p/s : Memang peminat Anis Ayuni and ada seme koleksi novelnya

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign