Pages

26 December 2011

Wrap Up 2011 : Blogger

Owh. Agak terlewat pula tahun ni memulakan entry Wrap Up. Nak ujung2 ni, biasa la kan. Tahun lps pun ada aku buat entry wrap up. Tapi bila tgk2 semula, tahun ni cam tak byk menda nak di wrap up kan.


So, kita start wrap up dengan citer2 pahit manis as a blogger.


Kredit : Here
Gambar sekadar hiasan. Takde kena mengena. Dan jauh dari panggang dari api la kata aku dah jadi famous blogger utk tahun ni. Motip?? Hahaha. Tp mana tau satu hari nati perkataan 'pnstoberi' menjadi top ten dalam pencarian google. Kah.. perasan sgt tu. Hahahhahahaha..... mengong.. takde ke hingin la plak menda2 camtu, padahal blog tahap blog sampah sarap ja kot. Muahahahhaha.

Tahun ni mmg takde apa2 pun kenangan bersama Nuffnang. Selain dari byk contest dia aku tak join, tiket2 pree pun haram tak napak. Tahun lps mmg bes. Byk menda dpt dari Nuffnang. Tahun ni nan hado. Huhu. Eh... cop... yg Konsert Hore Hore bersama Aznil tu tahun ni kot kan. Jap nak carik. Ya...mmg btul. Bulan 3. Itu je la yg dpt dari Nuffnang tahun ni. Link : Konsert Hore Hore Aznil

Lagi pasal apa berkaitan blogger.

Oh. Tahun ni aku ada buat satu blog khas. Sapa yg tahu tu tahu lah kan. Dan dari situ lagi ramai kawan2 baru aku kenal. Yang sama berusaha, yg sama tak pernah kenal putus asa. Saling memberi semangat antara satu sama lain. Sempat la aku buat mini gathering dgn derang dlm bln Okt tu ari.
Kisah nya di link ini : Wetland

Kerana satu persamaan, maka ikatan persahabatan makin erat. Sungguh, aku bersyukur kerna dipertemukan dengan mereka ini.

Rasanya utk tahun ni, itu je lah pahit manis as blogger. Alhamdulillah... kebanyakannya manis la kan. Yg pahit2 tu letak tepi dulu lah. Malas nak ulas. Huhu.

So, moga tahun hadapan, masih ada la kekuatan nak terus menulis. Dan azamnya moga entry tak la terlalu banyak yang sampah. Huhu.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign