Pages

30 December 2011

Powder Ball

Gedik. Gedik.

Lepas satu, satu ada je mendalah aku rasa nak try kan. Cena tah nak buat.
Skang ni tetiba tingin nak pakai ball powder.
Ada yg biasa guna bedak bebola nih?
Hihi.

Retu la tgk kat In-Trend iklan dia. Kosmetik brand Farmasi ke apa tah.
Aku google jumpa yg ni
Cerita panjang kat sini - Farmasi
Sebut pasal Farmasi ni, aku baru tau ada produk brand ni. Haha. Tu pun CC unit aku yg gitau. Oh. Betapa aku tak alert dgn dunia kosmetik ni kan. Haha.
Tp aku hanya nak tingin nak try yg bebola ni je. Cam bes lak nengok nya.

Lps tu tgk lak kat Mydeal.

Ada promo gak powder ball nih.
Cam bes ja. Promo dia - Mydeal.

Pantang ja ada deal aku ni. Laju je. Isk... giler.. Jap..pikir dulu. Ada 11 jam lagi bleh pikir. Tweheheheheee.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign