Pages

27 December 2011

Fenomena Mak Mertua Dhia

Ini bukan citer Tentang Dhia dah ni. Tp dah jadi cite Tentang Mak Mentua Dhia. Haha.
Giler seme berapi kat mak mentua nyer Dhia tu.
Elok abis je berderet komen kat FB pasal tu.

*Ni aku baru screen capture lps 3 jam citer tu berlalu*



Aduhai. Aku pun sama la. 3,4 status berkaitan aku up time citer tu tgh on air. (T___T).
Rasa bengap wasangap sgt Dhia ni pasai pa. Ikut p ja la seme ckp mak mentua hang. Lps tu bengap wasangap gak pi ajak si Azmi tu mai umah dok buat apa. Aduhai.
Duk bengap2 kan org dlm citer tu, rasa aku lak yg lagi bengap wasangap. Haha. Abis... da tau seme dlm citer tu bengap wasangap, yg aku duk sangap gak dpn tibi melangut citer tu. Hahah.

Owh.. khas utk peminat2 mak mentua Dhia.
Nah amikk...

Tatau ngan sapa tah beliau ni. Source : Here

Elok bagi la apa2 anugerah kat Liza Abdullah ni. Lakonan dia seme menjadik ja.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign