Pages

17 October 2011

Kena Remove

Aku kena remove friend dari FB?
Lantak la. Tak rugi pun. 

Kalo dia rasa aku ni takde keperluan dlm friend list dia.
Aku lagi rasa tak payah ada pun takpe.

Dah 2,3 kali gak kena remove ni.
Entah angin tetiba kena remove.

Aku tak kesah. Sbb aku sgt sgt jarang add org.
Aku rasa aku la paling sket list of friends.
Ada 194 orang je.
Org add aku, aku nak approved pun amik masa berbulan.

Jgn sok ko terintai2 juga.
Tak intai di sana, ko intai di sini. Haha. 

Pasal perkara kecik je tu.
Takkan smpai nak me remove.

Aku kalo terasa hati, dgn org ke hapa dlm FB tu tak gamak aku nak remove.

Sbb org leh tau. 
Sifat manusia kan, kecik ati dibuat nya walo dlm FB je.

So, apa yg salu aku buat adalah hide status. 
So, org tu tak leh tgk segala status masuk, gmbr di upload dsbnya. 

Tp tamo la aku remove.
Kut sok2 org tu carik2 aku dlm list of friend dia, tgk dah takde.
Dan tak banyak sedikit mesti dia kata 'eh, dia remove aku'.

Tapiii....
kalo aku geram, aku tak remove dah.

Aku block je trus. Bkn je ngan status ko.
Hatta apa saja berkenaan ko kat FB aku takmo tgk.

Ni kalo takat remove org tu - dan org tu ada mutual friend dgn friend kita - mmg sesuai la - plak tu skang ni status kawan2 yg tak kawan pun bleh tgk - ada takde mesti terintai intai juga.

Eh. Mana tau aku banak kang sok awal dari ko, tak ko bergelodak jiwa tgk semua mutual friend ko yg friend dgn aku ucap tahniah. Bergelodak..bergelodak.

Apa kata ko block aku trus. Ke mahu aku block ko?

Menda kecik kot.
Kawan aku tlg back up je.

Tu pun sampai nak me remove remove.
Suppose aku yg patut terasa sebab tak penah ko reply komen aku.
Tp tetiba reni berdesup ko trus ucap tahniah sbb ada perkataan baby kat status aku.
Aku yg patut terasa hati. 

Sebak kan kalo tak penah penah org nak reply status, komen gambar segala.
Takde angin takde ribut tetiba ucap tahniah.

Tkpe lah. If org tu terbaca pun (suppose not to la - sbb benci sgt kan ke aku ni)
Sbb nya remove friend tu adalah taknak amik tahu pasal aku lagi kan?
So, tak perlu la kut intai intai kat sini juga.
Kut tetiba nak komen lak kat sini tatau la aku. Lagi la mengantoi kan diri.

Terima kasih kawan, kerana sudi me remove aku dalam friend list mu itewww...
Namun kenang lah daku dlm doamu... awwww

*p/s : Sekupang pun tak rugi pun. Bukannya pernah bertegur sapa,  apatah lagi menjadi jiran di kawasan perumahan SIM ku itewwww. Tetiba hari ni je baru nak ucap tahniah sejurus aku ada tulis perkataan baby. Aku takde hutang ko, ko takde hutang aku - so remove as u like. Jgn esuk terhegeh2 nak add balik, aku terbalikkan meja ko. Eh???

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign