Pages

13 September 2011

~Pasal Wedding : Anak TKP (O)~

Event : Kenduri Perkahwinan Anak TKP (O).
Date : 10 Sept 2011
Venue : Bukit Chedang, Seremban.

Takde gambar pengantin ke pelamin ke bagai2.
Sbb pegi mmg tujuan utk makan kenduri.
Lepas makan trus balik.
Itu sahaja.
Dah pegi secara  beramai ramai, harus la tak bleh byk bunyi.
Lain la aku pegi secara romantik2, berdua bagai Uda dan Dara. Harus la bleh tunggu pengantin ke hapa.
Dan paling utama, kalo pegi dgn keta, takkan ada isu mak kontrol laki mak noks. Giler ke hapa tah. Heh! masih terngiang2 dow kat tinga aku ni sindiran/andaian/tohmahan/fitnah org tu.

Oke lupakan. Ada takde ini je la gmbr yg ada.

Pertama - Dalam bas. Muka sebal. Yg masam giler-serius-mencuka tu mmg baru je lepas 'tragedi' tu. Geram sgt rasa trus amik gmbr sendiri. Ada gak gmbr ngan my dear, tp lps je amik gmbr duduk depan sorang-sorang. Loser giler rasa, tp lebih loser kalo duk dgr lagi menda2 yg menyakitkan hati. Bengong!


Kedua : On d way ke Seremban. Keta byk. Lalu perjalanan jadi agak perlahan.


Ketiga : Me and my adik2 seunit. Aku suh gak derang pegi n aku tanggung kosnya. Ala, apa la sangat. Singgit sorang je pun. Ada lagi ni yg tk dpt dtg. Sebuk dgn perbarisan utk Hari Merdeka dan 1 Malaysia nati kat Dataran tu.


Keempat : Last but not least - gmbr pembuktian aku hadir pada kenduri tersebut. Lauk pauk nasik kenduri. Aku cuma nak capture gmbr gulai lemak tulang tu. Ada cendawan. Sedap plak aku rasa cendawan tu. Ni mmg masakan org N9 eh? Mekchu, sila configure hal berkaitan gulai lemak tulang ini. Hihihi :D


Jadi, itu saja. Lelain tiada apa yg menarik kecuali tragedi menyakitkan hati itu. Lesson learnt.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign