Pages

19 August 2011

~Pasal Tupperware : Square Round Gift Set~

Ngeh. ngeh. ngeh.
Satu menda yg aku da beli utk buat kenang kenangan sempena bonus 2011 nih.

Cukup la ini dulu yg aku beli dgn bonus. Selebihnya simpan utk cuti cuti nati (tak sabo nyer. tak sabo nyer. 2 bln je lagi)
Eh. Tp ni pun beli sblm dpt bonus.
Kira cam lps tu bayau balik la dgn duit bonus. Hihi. Aci tak cenggitu?
Ni pun lama da target.
Last mth ada promo. Tp aku biarkan je dia sepi begitu.
Tetgk bln ni ada promo lagik.
Da tnya my dear, dia kata sukati awak ler.
Maka dgn sukati saya la beli. Hihi.

Dari gambau ini je pun jelas terpancar sukati saya. Hihi.



Ya Allah. Meleper tudung haku!
Last week ni.
Masa Ustazah Bahyah dtg tu.

Hihi.
Suka. Suka.
Ini adalah set yg ni.
Dia ada 4-4-3 dan pree 2 bekas kecik lagi. Yey!
Hihi. Da bertambah set tapewer aku. Ni yg tak bleh jadi nih. Da start kumpul, maka sibuk seme aku nak ber tapewe. Tp bes. Lawa.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign