Pages

7 July 2011

~Pasal Macam Macam~

Morning!
Smlm tak smpat wat draft.  Jadi takde entry nak dipublish kan.

Even tak online pun mlm tadi kat umah.
Tgk tv je. 
Tgk pasal Nasik Kandar - 360 tu.
Bes ke nasik kandar?
Aku tak brapa sker sgt nasik kandar2 ni sbb kuah mcm banjir gitu.
Sbb aku tak sker nasik banjir2 sgt ni.
Kalo mkn pun aku sker ayam goreng rempah or ayam madu.
My dear duk kata 'nati saya blanja kari kepala ikan, awak penah makan tak?'
Haha.
Yelah. Yelah. Nati kita pegi Restoran Kudu tu yer. Itu mmg dkt banget ngan umah. Yg lelain tu smpai ke Sg Buluh, Subang seme tu mmg tak la kan kalo semata-mata nak makan nasik kandar kan.

Apa nak sembang? Tatau.
Smlm ptg ada gak duk meriki riki hotel utk vaccay bln Okt ni.
Tgh tggu reply emel dari satu hotel ni.
Kalo jawapan dia ok. Mmg dok situ je la.
Igt kut nak buat 2 mlm hotel bajet n 1 mlm hotel tak berapa bajet.
Tp kalo hotel ni dpt rega bes utk 3 mlm sekaligus, tnpa garu garu ragu ragu aku book ja.
Abis citer.
Sng kan skang. Semenye leh online dan krn itu gak kita bleh kompiden gi memana sendiri je tnpa amik agent.
Mudah-mudahan semenya berjalan lancar. Insyaallah.
Lambat lagi. Byk lagi bleh plan dan prepare.
Passport mmg da ada. My dear nyer pas raya pun bleh buat. Kejap je buat passport. Cam aku buat retu tak smpai sejam siap. Tp borang, gambar seme kena ada sesiap lah.
Borang kebenaran jabatan pun pas raya pun bleh isi [pehtu bila balik baru surat kebenaran sampai-cam aku gi Bandung tu ari. (T___T) ]

Oklah. Hepi Thursday ols. See ya!

*Thanks pada yg sudi join GA Cuti Cuti tu. Bila da ttp nati baru saya update seme peserta ya. Thanks again :))

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign