Pages

11 July 2011

~Pasal GA Nak Close~

Tinggal kurang sejam je lagi before nak officially close Cuti Cuti Pnstoberi Giveaway.
Sapa lum join, leh lagi tinggalkan komen before menjelangnya ari Selasa.
Takat ni lum kira pun berapa org kengkawan yg join, tp mengikut komen (setakat jam 11pm) ada 99komen, tp bkn seme komen yg 'Pnstoberi, saya join! tu kan.
So, mebi ada 90 kot.

Maceh. Maceh. Maceh.
Pada yg sudi join, sbb igt kot takde sambutan. Ye lah kan, sbb kan, saya ni kan, jarang la kan, join GA ke contest ke kan. Hihi. 
Tkpe..tkpe..saya lebih sker 'memberi', jadi kalo ada kelapangan, dan ada rezeki, saya buat camni je kan :)

Pemenang Insyaallah, akan diumumkan dalam minggu ni.
Seorang yg pasti dah dapat imuniti - menang tanpa bertanding. Maknanya beliau mmg akan terus kuar dari senarai utk dicabut undi. Beliau adalah follower ke400. (Hye Sofiah...)

Dan ada 5 org lagi akan dapat imuniti jugak - iaitu kengkawan saya yg rajin turunkan komen pada bulan Jun+Julai. Maknanya 5 org yg terbanyak menurunkan komen dan yg pasti mereka itu sememangnya follower sedia ada saya before buat GA Cuti Cuti Pnstoberi ni. Kerana, sbb utama saya nak buat GA ni adalah utk menghargai rerakan yg rajin berkunjung dan meninggalkan jejak dalam blog ni. At least, saya tau saya tak membebel sengsorang (dan juga syok sendiri. Bahahhaha)

Dan 5 org lagi mungkin akan dicabut undi oleh my dear asben. Dah ckp ngan dia, dia kata 'oke...'. Haha. Yelah, salu org suh anak cabutkan, ai yg takde anak ni, suh laki ai la. Sobsss. Tp bkn sng eh nak tarik dia utk join buat xtvt blog saya ni. Bahahahah.

Tp mcm sket plak yg dpt kan. 11 : 90. Hurm. Nak cabut lagi 5 kah???

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign