Pages

14 July 2011

~Pasal GA Cuti Cuti Pnstoberi : 5 Pemenang Lagi~

Seme nama telah dimasukkan dalam envelope.
Kocok2.

Pencabut undi sdg mencabut 5 nama. Seluk je dlm tu tanpa tgk nama.


Maka 5 yang bertuah yg akan menerima FM Cameron Highland adalah



1- IZZATY HEDRY
2- NURUL ATIQAH
3- KHAI
4-TALKATIVE
5- AMIRALIYANA

Dan imuniti bagi follower ke 400 - SOFIAHB

Tahniah kepada mereka ini.
Maka, kepada mereka, minta emelkan alamat ya
Emelkan ke cikstoberi@gmail.com
Dgn subject : GA Pnstoberi.
Pada atau sebelum jam 12 t.mlm Jumaat - 15 Julai 2011.
Sekiranya masih tiada emel yg diterima, cabutan utk peserta lain akan dibuat.

Pada yg tak berpeluang utk menang kali ni, jgn sedih, jgn putus asa, mebi ada rezeki di lain kali, atau juga di GA/Contest blog yg lain.
Dan..... mungkin ada kejutan lagi kot utk yg masih tak menang ni. Mana lah tau. Kut bkn FM Cameron Highland, mebi ada yg lain. Just wait n see ya.. (",)

Kat blog ni mebi ada buat contest sempena cuti cuti pnstoberi ke satu tpt lagi bln Oktober nati. Tu mmg contest dan adiah contest mmg agak 'lumayan' sket la dari GA kan (mebi ada adiah grand prize cam thn lps).

************************
# syarat GA ini adalah "terbuka kepada follower" dan bukannya - "nak join kena follow"
# bermakna, follower sedia ada (sblm GA publish - yg lebih kurang 350 tu) mmg otomatik leh join
# takde paksaan sbb kalo taknak follow, tak perlu lah join
# tp ada ada satu nama yg dicabut, boleh jadi pemenang, tp malangnya setelah disemak dia bknlah follower
# maka, rezeki itu berpindah kepada pihak lain.
# setakat GA di close - follower ada 410 - mungkinkah akan 'mengecut' semula selepas result ini?
# Oh. Saya tulis begini tidak la bermaksud saya 'dahagakan' follower. Sbb visitor setiap hari mmg takkan sebanyak follower. Tak smpai half pun dari follower ni.
# Tp kalo nak follow, follow lah dgn ikhlas, bkn kerana semata mata nak join contest/GA.  Dan saya mmg tak amalkan i folo u, u folo me bek.
# Dan saya skang sedang tgk blog yg baru follow ni.
# Tp dun wori, even saya tak follow, tak bermakna saya tak masuk blog tu utk baca. Nati saya update blog list, maka akan masukkan nama tuan tuan dan puan puan.
# Sekian, terima kasih :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign