Pages

17 July 2011

~Pasal Challenge : Day 30 ~

Cait...aku meng gagal pada challenge hari terakhir.
Ptt smlm da kuar entry challenge ni.
Cena leh gagal nih.. ??
Tkpe.. rilek..rilek..
So, kita teruskan.. yg terakhir  ini.

Day 30 – A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days

Oh. Memula gmbr saya pada hari ini.

Ini adalah gmbr hari smlm iaitu pada hari Sabtu.
Saya letakkan gmbr smlm sbb patutnya saya tamatkan cabaran ni smlm.
Tu gmbr kat Floria Putrajaya 2011.
Pakai baju Liverpool. Semangat Liverpool la kononnya. Bahahah.

3 good things that have happened in the past 30 days.
* saya dpt bercuti di Cameron Highland. Alhamdulillah. Berjalan lancar.
* saya dpt balik kampung. Jumpa mak. Alhamdulillah.
* saya dpt outstation ke Pahang - KPI utk pemeriksaan aset ke cawangan hampir tercapai. Alhamdulillah.

Itu saja.

Tamat la sudah cabaran saya.
Apa kata, pada yg takde idea nak update hari2, buat cabaran - 30 days challenge ini.
Bes weh..!

Dan kalo sapa alert, byk cabaran ni yg saya ada jawab pasal zuriat, zuriat dan zuriat. Ini bermakna, saya amat mendambakan zuriat ketika ini. Moga Allah mendengar dan memakbulkan doa saya ini.
Aminn.. ya Rabbal Alamin :))

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign