Pages

8 June 2011

~Pasal Takde Idea Dah~

Masih di opis.
Ari ni ada keja sket nak dibuat. Kena tolong bos wat paperwork.
Ate' kata penolong pengarah, harus la kena menolong pengarah kan.
Tp mmg da kewajiban pun menolong pengarah kan.
Itu la tujuan utama keja.

Eh. Apa ko merepek?

Takde idea balik lps abis upload seme gmbr wedding tu.
Bosan dgn keadaan ini.
Seriyes. Aku mcm ada idea tp tak leh nak keluarkan. Tau rasa cemna?
Tp nak wat cemna? Kadang2 rasa, haaa.. nati nak buat citer pasal ni lah.
Tp bila pikir balik side effect dia, hurm... tak boleh plak.
Kena menulis diari manual balik la kot.

Td smpat jengah2 porem. Tp bkn porem yg aku join dulu. Porem mesra dot net tu. Itu da lama aku tinggalkan. Da tak kenal pun sapa2 sana kot. Bebudak muda je. Dulu boleh la seronok masuk porem tu. Skang maleh.

So, tadi lepak 1 porem. Try memasukkan diri dgn post reply. Cam biasa, bdk yg jarang masuk porem mesti tak dilayan post nya. Heh! Aku paham dah. Lantak la. Saja je gatai. Dah lama tak post reply kat memana porem. Tau la aku nyer pingat baru ada 2 kan. Tgk dulu ms kat porem mesra, besau pingatnya. Siap moderator lagi. Tp time tu aku tak kesah pun, newbie ke hapa ke seme aku layan elok je. Ada org bertanya atau reply komen, kita feedback balik. Tkpe la. Tu style porem tu kot.

Tetiba rindu utk berporem. Rindu kat kawan2 lama porem tu. Mmg ramai kawan aku dpt dari porem mesra dot net. Siap join gathering. Kat blog lama ada la citer. Tp 1 sweet day aku nak citer pasal bff yg aku dpt dari porem mesra dot net. Aku boleh katakan derang ni kawan di kala sedih dan gembira. Dan aku rasa, aku tak salah kerana mengenali derang. Cuma biler org tnya 'kawan mana tu?' aku jadi tak reti nak cakap. Hihi.

Skang ni byk menda yg perlukan aku 'bersabar'. Aku menanti mcm2 skang ni. Nak je masa berlalu cpt. Geram je rasa. Kalo folo blog aku ni tau la apa aku nantikan. Dan dlm pada da byk menanti, nak carik lagi menda2 yg terpaksa kena menanti lagik. Haha. 


Eh. Bln dpn aku lum plan nak kemana lagi lah. Buleh ni. Before puasa kena gak gi memana. Mana nak pegi eh? PD?? ke Genting?? 
Thn ni kan target setiap bln akan ada cuti cuti. Utk bln 8 n 9 je rest. Lain kita selitkan jugak. Cuma bln cuti sekolah tu tak leh gak kot nak menyempit. Bagi can pada org ada anak2. Tp mana lah tau kan. Aku ni kan gedik2 sker je nak mengjongket. Smpai mak aku bising2 da bila nak simpan duit. Ngeh.

Tp ujung2 thn tu dgr nyer cam kena gi JB je. Tu ada lagi sorang adik ipo. Nak gi merisik kekdahnya. Tp oke gak kan. Kalo tak pegi pun,plan ke Johor hujung thn ni pun oke. Gi umah abg kat sana. Giler lama kot tak pegi umah dia. Ada la 7,8 thn kot tak pegi.

Oke. Oke. Nak balik dah. Sambung nenati. Bye!

5 juta komen

bila takde idea... merapu pun ok je... ;p

ini betul2 entry takde point kakReen, hahaha. pasrah je kita baca sampai habis. kita kalau bosan, memang tak adap blogla jwbnya, tidur.

MARIA :

Skang tak leh byk sgt merapu. Byk mata yg memandang. huhuhu

CHA :
Teeheee... akak ada je menda ekceli nak tulis tp skang da tak bes. Rasa tak privacy dah. huhu

AZUEL :

Teheheee... mmg nak gi sana pun. Nati lah 1 swit day kita gi. Hihihi

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign