Pages

3 December 2010

~Pasal Rembesan Di Sogo~

Ngehhh... ke SOGO waktu lunch tadi. Ingat nak jumpa Axelida yg ku belum kasik kasik lagi adiah 2nd prize contest sedondon dia retu. Haha. Ok, i know, i know..da nak masuk contest 2dondon dah, tapi tak terbagi lagi. Sori eh kakak Axelida.. nati adik stoberi kasik gak yer. Igt kut nak bg by hand je.. leh la beramas mesra skali.. teheheheheh. Kalo tk jumpa gak.... adik kasik pos sajork okeh kakak.

Second, msg jugak sama itu cikbedahlaser. Pagi td dia tegur kat gchat kata nak gi Sogo ker? Skali bila msg dia, kat Red Box katanya. Igt kut RB Sogo, rupanya Low Yat... maka tak dapek la berjumpa sesapa pun di situ.

Jadi, makan KFC saja la napaknya. Lps itu cuci cuci mata. Rasa kedekut plak nak kuar duit. Teheheheh. Tengok tengok baju mandi mcm ni. kredit gmbr : here

Mahal ek swimwear nih. Nak pakai nyer sekali dua. Tmbh sket lagi da boleh dpt baju batik.. hoho. Sori eh..perumpaan aku mmg dgn baju batik je sbb da mmg kena pakai baju batik selalu. Maklum la... kata keja kat agensi peneraju kraf Malaysia. Teheheheh.

Jalan jalan lagi, mmg takde satu pun tertarik nak beli. Baju?? mmg tak kuasa dah la..wat penuh lemari je walo hakikatnya ati tu mcm..beli la beli la. Ada jeans Levis yg buat aku melekat lekit  kat situ beberapa minit gak. Tp tak jadi..kan aku kata aku kedekut sket reni. Then trun tingkat bawah skali. Tgk ada discount gile giler utk Carlo Rino. Merembes jap enzim enzim dlm mulut. Teheheheh. Tatau pasal, yg berkenan kat mata aku adalah kaler putih. Namo lah..sbb raya retu kan aku da beli CR kaler putih.

So, gerak tpt lain. Tetiba hatiku sudah tertarik menarik kau mmg da bomb dgn satu menda! Haa...cena cena... mmg tahap merembes enzim. Lps tu ada 2 plak pilihan hatinya. Yg satu tu mmg aku da carik lama da. Satu lagi tu mmg lain dari yg lain lah. Kata cina SA tu ada 2 bijik je smpai sini. Yg aku tgk tu last piece. So, aku mcm... nak beli ke tak..nak beli ke tak..tnya member yg neman aku. Dia kata cantik. So, apa laga...kasik sambar ja. Kasik napak la sket duit TnT aku outstation pegi balik Penang retu kan. Teheheheh..

Owh..siapakah beliau yg membuat enzim enzim terembes tu?? beliau adalah seorang yang bernama.......
Ok. Sekian. Terima Kasih.

8 juta komen

amboi sopink sakan nampak huhu

ala... gi shopin tak ajak... sogo ngan opis aku sepelaung je...
hehehe... klu ajak pun tak guna... aku gi klinik dpt mc lagi hari ni... ;p

Heze :
Ateee....kata dpt 5rat.. teheheh (err..bkn guna duit tu pun ekceli.. duit tu nak simpan utk mansion ku nati..teheheh)

Maria :
Tu sbb aku tak laung laung ko tadi...aku tau ko MC.. teheheheh..

Teringin gak beli..tapi, oleh kerana 'spare part' byk sgt, tetiba rasa malu plak..hehehe

Aku tag PnS masuk GA...Jom!!!

http://adialuvluze.blogspot.com/2010/12/ladyell-buat-giveawayjom-join.html

^____^

hheheeheh..
lupe nak kabor la... bebudak ni la nih... ajak g karok plak... mentang2 bos xde...wat sesuke ati je...
hehehe salah kan org lak...
next time.. k.. next time...
ke isnin nih... nk g maju junction isnin ni... pastu jalan2 kali... isnin ni amik cuti

Adialuze :
beli ajer..lupakan spare part yg ada. huhu

Tag GA??? okehh.... :D

CBL :
isnin kak reen keroje la yunk..nati la..1 sweet day kita jumpa yer

wawawawa isnin x jd cuti looo...smlm boss suruh keje..adehh

Nk beli, nanti time pakai takut laki tkmau dekat sbb malu...Ahaksss

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign