Pages

26 November 2010

~Pasal TARA lagi~

Hoh! ptg baru leh update today. Sunyi jap blog aku. Nak kata bz tak la sgt. Tp ari Jumaat ni rasa laju je masa. Td p MAHA jap. Memula bos ajak anak buah aku je. Lps tu aku gedik2 nak ikut jugak. Lps tu dia kata ok la..boleh pegi. So, pegi la. Boleh la riki line dlu. Nati nak pegi, trus zass je pegi tpt berkenaan. Hihi. Ini acara dwitahunan yg harus pegi. Cadang nak pegi 4 Disember nati lah (eh..da masuk bln doblas. yeahu..yeahu..)

Owh..nak citer pasal TARA kucha kucha smlm. Jgn ko sangka org yg sentiasa berada di depan itu akan berjaya ke akhirnya dan jgn ko sangka org yg tak pernah ke depan itu akan kecundang. Semuanya terletak pada usaha dan tak lupa juga, sesuatu yg kita tak boleh sangkal lagi, iaitu rezeki. Mesti satu ketika ko dah rasa down bila kena penalti sbb tak boleh melakukan sesuatu task. Asik berada di team yg belakang2 which org rasa 'ah..ko mmg akan terkeluar lah'. Sapa sangka akhirnya, pada saat org memerlukan utk masuk ke final, ko jd team pertama menjadi pemijak karpet TARA di final point. Aku kagum ah!. Itu lah dinamakan rezeki yer kawan kawan. Rezeki

Mereka dpt penginapan 7 mlm (if i'm not mistaken) di Hilton Maldives Resort. Dpt spa la lagi. Isk. Ini la adiah aku rasa paling best giler. Cantik oih resort tu. Tsskkk.... meleleh air liur bila google imej kan gmbr dia. Ada underwater restaurant eh?? wa..wawaahaha...Mmg tak terjangkau akal ku la nak pi sana. Err...berapa tmbg AA pegi sini ni..anibesari thn dpn leh pegi. Hahahhaha.... *ok, sila lempang sket bagi aku sedau diri*

Source : Tekan lah sini
Lps tu yg terkeluar adalah ini.
Aku amik di official TARA nyer website. Sini..sini..TARA
Alah, baru je nak sokong, da terkeluar kome' yer. Ate.... kome ni..udah kelam kabut sbb sesat. Lain kali upah je taxi driver bawak kan mcm org lain buat tu. Safe n secure je deme sampe' ke lokasi task. Tau je lah Korea. Suma tulis dlm bhsa Korea, tatau English plak tu. Mmg pitam!. Bila da sesat, ati mula gundah gulana la..lalu susah la nak naik balik kan.
Aku sker deme ni sbb macam 'smart'. Org lain bila smpai airport suma sebok2  carik taxi utk cari 'hand'. Yg derang ni dpt pick up yg 'hand' tu mesti tpt pelancong, so derang surf internet dulu. Bijak eh. Derang kena carik 'hand' ini lah.
Link : Klik sini
So, yg masuk ke final adalah team Indonesia - Filipina - Singapore. Dan aku mengambil keputusan utk duduk di atas pagar aje lah. Huhu.

Eh..ada satu menda aku nak bagi tau.. dan aku sedia di sepuk utk kesalahan itu. Haha. Nak tau tak..aku ada wrong info pasal Amazing Race yg aku kata buat kat opis aku retu. Haha. Sowi. Sowi. Sowi. Patut la ada sorang blogger (Yan eh??) kata, eh retu da start kat Mesia, takkan final kat Mesia. Sekali btul la..manade final kat Mesia. Aku memandai je tu. Yg buat kat opis aku retu tah race apa tah. Yg bebudak admin ni tulis Amazing Race kat notice board, aku mati2 igt mmg derang shoot kat sini sbb yg last year or last 2 year ke mmg ada buat kat sini. Bongok giler aku ni kan. Bila tnya2 derang mcm blur aku tnya team mana menang (lgpun derang tak follow TARA). Jadi, korang korang amik la 'hand' besau kat atas dan sila lempang aku laju laju. Huhuhuhuhu...

*Thanks BENA jadi follower ke 227 kak Reen. 

4 juta komen

guna 'Hand' kecik sendiri untuk lempang kak stoberi laju2.. pastu lari laju2 walau kaki pendek tapi langkah seribu... Udah - udah ler bergayut dengan rambut tu kak.. kang ada orang jeles. Muka comel sorokkan lak <, comment ini takde kena mengena dengan entry beliau

Lekat Lekit :
Kui kui kui..selagi tak abis rasa suka pada citer Rapunzel tu selagi tu nak bergayut...awwww...

salam sis. maaf komen kat sini. cari shoutbox tak jumpa. pasala award tu amiklah. miza hadiahkan untuk sis. next time miza tag sis okay :)

hehehe...eh selalunya kan, stat kat malaysia dan finale pun akan berakhir di malaysia jugak...sebab nengok last2 season gitu..tapi dok ahu lak season ni kan...hehehe....

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign