Pages

11 November 2010

~Pasal Result UPSR~

Today result UPSR kan?
Anakku sedang menanti resultnya itu. Owh. Anak buah exactly. Anak buah pun anak la kan. Tmbh lagi dia adalah anak abg ku. Lagi kuat ikatan anaknya itu. Ek eh. Motip?

Jadi hari ni daku adalah tak sesabar nak tau result beliau.
Kerana aku telah berjanji samting utk dia sekiranya dia dpt 5A.
Mmg ajer giler berjanji menda yg aku sendiri pun takde.
Aku janji mendalah ni.

Tp takpe..sbb aku mahu dia sahut cabaran itu.
Sbb nya dia neh gamers nih. Duk main gameeeeee je. Entah bila belajo aku pun tatau.
Retu pun masa dia nak  gi exam siap jatuh beskal terlanggar kucen.
Dah la masa tu mak dia kan kat Perlis, yg adik mak dia masa tu tgh koma. (Skang da kembali ke rahmatullah pun.. Al-fatihah..)

Jadi kita tggu kul 10 kang yer.
Aku mcm da tau result dia sbb tadi abg dia da call gitau. Dia kata cikgu yg amik result tu da tgk dan call mak derang. Aku plak masa tau tu dah "errr..alamak...ehhhh....". Teheheheh.

Ok, kita tggu result rasmi sedikit masa lagi.
Rasa mcm ada yg nak pokai je dgn gaji awal ni. Hohooho.

Inilah beliau. Abaiku muka yg berminyak2. Ni masa kiterang masuk gua kelam. Dia yg tunjuk peace itu.

11 juta komen

samela adik sy tuuu...

abah janji bg psp if dpt no 1.skali die dpt no 1.haaa...dh tntut la tu.jenuh abah nk bg?hehe.kte wait n c jelaa..hehe

waa..sis ida, mesti dia bsungguh2 wat upsr tu..hehehe~

kak,ida pun bdebar gak ni sebab ada sorg ank buah ambik UPSR.janji hadiah jugak dengan dia.hehe..sebagai penaik semangat

weols dapat 3a so bleh dapat adiah tak uols?? hehe

bislah kayap pas nie..hehe..gud luck untuk dier k

huhuhuhu...janji psp tu...moga2 dia berjaya dapat 5A...nanti reen boleh la belikan dia psp...betul x? hehehehe...

Erin :
Kannn...salu org tak sangka2 ni buleh dpt woh.

Khumaera :
Huhu..rasa mcm tak bersungguh gak.. tk penah napak dia baca buku pun

ieda :
haha..mmg penaik smgt tp kalo tetiba dapat pulak..kita yg ilang semangat

HEze :
uols 3A tu sama ngan aiols je..so, tak dapat la adiah.. hohohoo

re : hahaha baca dh td tips2 madu tu yg akak tulis...kt mesra...
masa memule baca post akak tu.. sy x baca pon sape sender... x penting... pastu bile baca je perkataan 'retu'..rasa mcm sorg je yg gune retu nih...
tgok2... nama sender nye... iereen...cik stoberi... time tu cik la. kan?
ahahahahaha

yeaaa dpt PSP...hehehe

baiknya puan stoberi.. siap nak beli hadiah mahal2 kat anak sedara.. hehehe

~ain :
sbg pembakar smgt sebenarnya tu.. skali bebtul dia sahut cabaran Reen.. terkezut..terkezut..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign