Pages

27 November 2010

~Lovely Blog Award~

Oleh kerana percutian mggu ini juga aku takmo usung lappy bagai, so aku da auto publishkan entry. Kasik tak sunyi....mana tau kut dpt BE lagik.. kahhh...perasan la lu amoi.. eh..amoi ke?? da thp ah so dah ni.. hahahhaha...gelak besau.

Ok, ari ni entry award plak. Aku amik kat blog cik adik comey kita tu- cik miza yusof. Dia tak la bagi direct dgn kata 'nah kak stoberi, amek award nih'. Tp dia kata pada follower sila amik la award ni. So, aku follower, dia aku amik lah.

Aku tgk mcm cantik je award ni, so dgn muka tak malu aku amik. Hihi. Mizaa..akak amik eh.. :P 
*update* pehtu dia reply kat komen, dia kata amek la..bagi sis katanya. Hihi. Tenkiu cutey. hihiikkk.

Cantik kan award ni. Aku sker menda menda ada love love nih (alamak..terkantoi yg aku ni ala ala dalam ati ada taman lak pangai nyer)

Soalan yg perlu dijawab adalah 5 perkara indah.

So, pada masa ini apa yg saya boleh pikir ttg 5 perkara indah ini adalah :
1. Akhirnya bertemu soul mate yg membahagiakan saya.
2. Berjaya membawa mak dan ayah tgk saya amik ijazah.
3. Dpt bercuti cuti, rehat rehat dgn org tersayang.
4. Dpt apa yg saya impi kan.
5. Dan dpt menggembirakan hati org lain :))

Jadi saya tag org ini. Silakan amik award ini sekiranya kamu merasakan berkawan dgn saya adalah indah juga. Sekiranya tak.. ok, tak perlu amik.. hihihi... (ok, i'm just joking)
1. Puan melekat dan melekit kita - Abby @ Suria
2. Puan EKA. Owh..beliau sedang berhanimun..mungkin lmbt baru tau dpt award
3. Puan cikbedahlaser.
4. Puan Hezesuze
5. Cik Anitadahahs.
6. Puan AitotYati
7. Puan CikMOt Izan.

Owh..mereka ini adalah antara pengkomen terbyk setakat ini, based on  widget top commentators tu  la. Tp apsal eik..len mcm je aku rasa..mcm dia kira tak betul je...aku kena godek godek balik ni. Aku rasa ada org yg da komen byk byk, tp dia letak 3 je..abes..camno tu??

5 juta komen

wah weols dapat award ye...tengkiu bebeh...

kalo tepek kt dalam ati bleh tak?? ngeee

terima kaseeyhhh kak reen (^_^)

nanti dh tak bz Ai amik ye

bercuti pun tetap blog tak bersawang gitu.. jab nak amik award ni.. Jalan kat redcarpet dulu.. Pastu pakai seksi2 glemer2.. then naik stage.. Julang award & bg ucapan terharu.. Makaseh!

HEze :
Aiols tak kesah uols..dlm ati lagi aiols sker. Tehehehe

AitotYati :
Sila sila..amekk...jgn memalu

Lekat Lekit :
Harus tak biarkan bersawang.. hik hik.. okeh..nati amek eh..

owhhh baru perasan...kita amik ye reen

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign