Pages

23 September 2010

~Pasal emel spam~

Selalu tul dpt emel terhapa nih. Apa nama dia? Emel spam kan? Kadang kat emel opis pun dia leh ter bolos. Ini baru kejap tadi aku dpt melalui gmail. Salu aku ignore je emel2 camni sbb mmg tau spammer nih. Tp ari ni saja aku balas. Tgk yer apa aku balas.
Dia emel gini ::::::::

How are you? I traveled out and just returned from my oversea trip. Please can I communicate with you confidentially? I have raised enough capital to invest overseas, I want to penetrate Asia market but I need a local person to guide me through. If you are interested let me know so that I can make the necessary arrangements. Do not worry if you have no capital to join and partnership with me, I will make adequate compensations for your assistance.(It is negotiable)

I will give you more details of myself and my business plans when you indicate interest. I await for your email soon
Regards
Buley

Aku reply gini (sebenarnya nak je aku balas - eh..nama ko buley kan? buley blah laaaa!! haha) :::::

hehe...mana dpt emel ni?? cemana kita leh jdi partnership ni?? lawak la awak nih?? tkpe la..cari org lain okeyy... saya ni..biar la hidup secara sederhana je. Lagi pun tu yg diajarkan oleh Islam, agama saya.

Terima kasih yer..

Mungkin ada yg lain berminat..

Bye bye..

**

Haha...korang ada yg berminat nak buat bisnes ngan dia?? leh la email ke dia nih 
ROBERT BAILEY <Callisdunsun@web.de>

source

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign