Pages

1 April 2010

~PnStoberi hilang hak xclusif~

Ha..ni yg maleh ni. Bila pvte kan blog sudah la tk dpt hak xclusif tu.
Hadooi...

** updated 02 April - yey!! da ada da bola2 tu..yey! yey!. hoho.**

Tau kan kalo kita da register ngan nuff then kita leh jadi xclusif nuff. Nak jadi tu kena takde letak iklan apa2 selain iklan dr nuff.

Lepas tu kalo nak letak bola2, ke apa ke yg pop out kat bawah [entah apa nama dia aku pun tatau] tu pun kena jd glitterati status [xclusif nuff la tu]. Ok la, sblm ni mmg ada. Pehtu bila aku pvte kan blog dia da tkde. Aku pun pikir mungkin lps bkk nati ok la balik. Tp..da bukak balik ni pun da takde bola2.. uwaa...nangess..

Walo aku tau menda tu agak annoying sbb kalo nak bkk mesti jd mcm lembap..tp aku sker sbb leh zass ke blog org lain yg napak mcm menarik topiknya.

Nak buat balik dia kata aku bukan glitterati members. Aku pun baca..rupanya sbb ini :

* Glitterati status may be lost if for any reason we are unable to detect a Nuffnang ad on any of your registered blogs (e.g. if your blog is taken private, has been suspended, or your blog server suffers a prolonged failure), or any blog does not receive any traffic for an extended period of time.

Adehh...tu la pasal..tu la..tu sbb aku maleh nak pvte ke apa ke. Sbb bila aku da terjebak dgn iklan2 macam ni tentu2 lah kita nak hasilnya kan.. eiii..geram tol aku tau. Ni kena tunggu balik la ni. Waduhh..ceni cena nak kaya ?? Hahaha.. [mcm la dpt hasil ribu riban..apa ko ingat blog ko thp ribu riban unique visitornya?? mimpi di siang hari la ko pnstoberi. Ngehh..!! ]

PnStoberi : tk kira..nak buat entry bebyk. Kahh...!!

3 juta komen

kak reen, tak payah privatela blog ni.huhuhuh.
kalau nak wat secret2, buat mcam mintak pass tu..


satu lagi kan, kalau nk buat private, jgn letak iklan dalamblog private tu, kak reen boleh buat dua blog dalam satu emel, so, satu private, satu public tapi private jgn letak iklan. jgn set kan kat nuff tu,


huhu panjang nya explaination . hahahahah fail bab explain ni:p

tk block da..dulu igt takde la secret pun entry2 kak reen ni. tup2 tetiba mcm ter glam plak kat opis..so, better block dlu. Pehni terpaksa la wat entry p/word.

Err..buat 2 blog?? err..cena tu?? abis kena apded dedua blog ker?? okeh..kak reen kompius sudaaa..

boleh buat dua blog atas satu email.... huhuhu..so, bila log in emel ke blogspot, akan terdisplay dua blog..


cuma, dekat nuffnang, jgnlah add blog yang di private kan tu. sbb nanti akan efek hasil nugff jugak.
huhuhu ni pendapat ejaa la, cuba kak reen tanya orang lain. kalau salah, tolong betolkan. huhuh

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign