Pages

1 April 2010

~PnStoberi & ujung minggu ini~

Happy 1st April.
Bulan ni wiken agak bz.
Hanya wiken ini sahaja yg takde plan.
Tp smlm sudah buat plan.
[pnstoberi ni mmg ceni..then kang dia sendiri mekak2 kat fb kata takde rehat..padahal sendiri carik plan taknak berehat].

Nati nak apdet kat sebelah tu plan April ni.

Tp ujung minggu ni iaitu ari Sabtu plan saya adalah..
Girl's day out...!!

Haha. Mcm ramai je girls nyer. Ada aku n Dee je.
1. Da plan nak karoke sbb nak pilih telekong [aku kirim kat dia telekung from Bandung. Rajin bervacation dak Dee nih..retu da pi tour europe. Dee..take note yang saya adalah menjeles. Huhu]
2. Lepas tu ajak dia neman pi cuci wambut. Iyer..sila keji sbb last saya cuci rambut adalah sblm kawen. Wah..giler lama kan..kalo tidak da buleh cuci rambut anak sekali. Saloon pilihan adalah Derrick Team kat MJ sanun. Adakah nak potong rambut?? Tidak lah. Kalo nak pun trim seskit saja. Sbb kalo wash dia ada cut pree. So, better amik kan?.
3. Lepas tu nak ajak zoom pi pwtc. Ada pameran kasut kan. Sy mahu beli kasut Jimmy Choo. Kahhh..giler..takde lah..saja nak cuci2 mata. Mesti syiok ini. Ajak my dear?? silap tpt la..
4. Lepas tu nak pi pasar mlm jalan TAR lah. Nak makan cendol n laksa.

Yang no. 3 dan no. 4 tu buleh switch la memana dulu. Tp kan..sy nak tempah baju kat MARA. Err.. kalo saya kata baju raya, korang keji tak?? Ngehhh..sbb nya pose pun tak abis ganti udah sibuk2 nak tempah baju raya. Sbb thn lps sebulan sblm pose org da takmo terima tempahan. Tp takut2 juga nak tempah sbb saya takut saya menggemuk tetiba dan smpai bulan 9 da tak muat. Cena?? Saya dah la nak tempah baju kurung moden ni. Nati sy tunjuk pesen dia tu.

Ok. Itu saja. Saya nak gi solat dulu. Da dkt kul 2. Papai..

PnStoberi : sbb tu namo duduk jauh dr city center nih. Hikssss..

3 juta komen

eerrr jeles nye... Girl's day out, klu kite sure ngan gegirl yg 2 org tuh... perabis duit mama dia ade... huhuhu...

ok la tuh tempah baju awal2. nti esok2 owg dah x mo amek tempahan.

MARIA,
sy pula jeles awak kuar ngan gegirl 2 org tu. bila la nak merasa..hihi

KINA,
nak antar..tp kang kalo tak muat bj tu cena??? hik hik

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign