Pages

29 March 2010

~PnStoberi & Masak Lemak Udang~

Ini citer seminggu yg lepas. Yg masa ptgnya tu aku gi Belon Fest tu. Tingin nak makan udang masak lemak la plak. So, laju2 beli kat cokit. Bukan udang yg kecik2 tu. Tp udang besau tu. Udang apa ek org panggil? Bukan udang galah.Tah..tatau lah aku. Tp kalo beli, yg da siap masak tu, kat kedai seko mau cecah smpai RM1.50. So, baik masak sendiri- setgh kilo dpt lebih kurang 12 eko camtu. Baru 9inggit. Makan pun puas kan??

Geram je aku tgk udang2 ni..nom nom nom

Udang yg sedang dinyahtoksin kan. Haha. Memandai je aku nih.
Lemak berkrim. Berapa kalori la udang masak lemak ni yer??

Bukankah ia sesuatu yg sedap utk dinikmati.
Pedulikan ttg jumlah kalorinya.
Huhu.

--Versi terang benderang sakit mata--
Siap dihidang. Menanti utk dimakan. Nom nom nom

Dimakan bersama ayam goreng. Nom nom nom..

Ok..itu saja nak entry kan. Maklum la..blog aku ni jarang ada citer makan2, masak2. Jd citer pun as simple as that. Nak resepi2 bagai tu, tkyah la kut sbbnya aku pun acapkali nak masak aku gugel. Ngehhh...!!

PnStoberi : puas sebenarnya kalo masak sendiri :))

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign