Pages

15 March 2010

~PnStoberi dan Pesta Buku~



29th KLIBF 2010 Details

Date: 19 - 28 March 2010

Venue: Putra World Trade Centre, Kuala Lumpur, Malaysia.

Time:

  • Mondays-Thursdays (10.00am - 8.00pm)
  • Fridays-Sundays (10.00am - 9.00pm)


Korang suka??
Aku suka dan ini adalah acara wajib aku pada setiap tahun utk di pergi kan [aiyokk..takde tatabahasa langsung]. Since 2002 ke 2001 ke mmg aku pegi pun.
Aku suka buku dan suka pegi tpt byk buku.
Aku tatau la cemna perasaan aku tu.
Tp aku leh mcm jadi giler kalo aku tgk buku byk2. Ini mmg lain dari rasa masuk shopping mall tgk ada sale! sale! sale! tu.
Aku rasa mcm nak beli je suma.
Even kalo pi kedai mamak jual2 majalah tu pun aku leh rasa nak beli buku itu ini.

So, jgn lupa korang yer, pada peminat2 buku especially nyer.
Meh kita ramaikan majlis.
Aku, Insyallah pegi on Ahad 21hb tu kut.
Suh my dear antar je. So, dia akan tinggalkan je aku kat situ.
Lps aku da puas2 duk dlm tu, call dia dan dia akan amik.
Hehe. Mmg biasanya aku pi sorang je.
Sbb org ikut mmg akan rimas tgk aku yg berpusing2 dlm tu.

Tp, kalo ada sesapa nak pegi on d date yg aku nak pi tu, gitau la.
Kut2 leh kita berkenalan2 dgn lebih dekat di situ.
Awww...getik lah.

Ok..aku tak sabar nak pi..Yey!!

Sila tgk web ini utk detail nya - PESTA BUKU

PnStoberi: nak wat sticky entry gak la utk ini. Hehe

4 juta komen

pesta buku? wah sronok ni... abis la duit gaji makcik kena pau ngan anak2... tak pe la beli buku, mama tak marah...

ya..didik anak2 suka buku. nati jd cam reen yg giler tgk buku sbb dari kecik mmg mak ayah asik belikan buku. Bambino la, dewan pelajar la..dan smpai skang jd giler tgk buku. Hehehe

Meh kita beramai2 menyempitkan pwtc tuh.

arggh jeless! if aku pun, mmg harus berkampung dlm tu gak..

CHE SUE,
ngeh.ngeh.ngeh. Tkpe..nati ko balik mesia 4 gud, ko leh hadiri suma event2 d mesia ni termasuk event opis aku tu yer. Hehe.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign