Pages

28 March 2010

~Happy Birthday Fren!~

INI JUGA ENTRY MELEKAT SEHINGGA UJUNG BULAN
~sila scroll utk entry terbaru~

Patutnya entry ni aku buat awal bulan retu.
Tp dgn HKK nya yg tak sudah2 tu. Langsung terlupa sudah.
Ini bulan Mac.
Ramai rakan rapat aku meraikan hari lahir mereka pada bulan ini.
So, ini sticky post til abis Mac eh.
Khas utk korang.
Tanda aku ingat walo tak tgk kat facebook. Haha.
[Memang ada yg kadang incik fesbuk yg tulung peringatkan. Hehe. Ngelat di situ ya. Tp utk bulan Mac ni, Insyallah..tak yah tgk kat facebook pun aku ingat]

So, utk mereka ini :
  • Dee : 07 Mac
  • Zana : 08 Mac
  • Hana / Kak Sal [my boss] / Tim : 13 Mac
  • My BFF : Juwita : 15 Mac
  • Also my BFF : Zirah n Zatul : 28 Mac
Me, wish..
http://www.zedge.net/profile/angels_kiss/forum-posts/

2 juta komen

waaaa..... mekasih reen, buat entry khas utk mereka (rakan2) yg dilahirkan dlm bln march spt aku..hehehe..

happy birthday gak utk mereka yg tersenarai dlm entry kali ni.. moga kita sama2 pjg umo, murah rezeki & sentiasa dlm rahmat Allah.. dan utk Tuan Tanah(My BFF gak..) tima kasih reen,moga ko murah rezeki,selamat sejahtera dan bahagia!!

syesyama kasih la zatul..hik hik. Sng aku..28hb tu dedua2 befday sohabat baik aku. Hik hik.

Tp lelain tu idak la baca blog aku ni ha Zatul oii..namun tidak lah aku berasa hampa sbb ingatan aku ni tulis eh..tulus..ikhlas utk korang. Heheheh :P [poyo lebeh kan??]

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign