Pages

22 December 2009

~Aku dan Wedding~

Tarikh kejadian adalah 19 Disember.
Tempat kejadian adalah di PPR Batu Muda.
Tema kejadian adalah menghadiri wedding anak kepada sepupu aku.
Tk byk citer cuma ada gmbr2 shj.
Tp satu je aku kagum penduduk PPR ini. Masih mengamalkan konsep bergotong-royong. Bagus lah. Derang tak pakai katering pun. Bagus. Bagus.

So, let's d picture talks [ha..gasak..bia gmbr tu yg berckp]


D'Pengantin - Sedara ku adalah yg perempuan itu. Santek...kulit dia mmg halus mulus lah sbb dulu masa kekecik derang adik beradik mmg sker makan tomato secara mentah. So, kawan2 suma, kalo mao anak kulit mulus, ajar2 lah derang makan tomato secara mentah. Tp pastikan anda juga adalah seorang pemakan sayur yg tegar.


I adore wif d'pelamin. Santek kan. Moden. Kalo aku buat cenggini dulu mesti gempak lah sbb masa tu tak ramai org buat lagik. Pelamin aku tu pun aku rasa mcm da outdated..[ah! cukup2 la tu..mmg la makin lama makin cantik mendalah hiasan pengantin2 ni. Tu pun seb bek aku pengantin 2008, kalo tahun 2000 ke, bawah 2000 ke lagi ko mcm tak sanggup tgk gmbr kawen ko. Tp ok pe, ikut edaran semasa la kan. Suma org camtu. Jd apa ada hal. Haha]


Aku - Sepupu - Anak Sedara [baju ijo free-hair]
aku malas nak ckp dah aku da gemokkssss

Aku - Anak buah - Suami - Sedara Mara

Dah. Itu sahaja. Bertemu lagi di lain wedding.

Pnstoberi : Gembira dpt bertemu sedara mara

1 juta komen:

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign