Pages

4 November 2009

~Ttg Seseorg~

Prolog

Ha..last mth entry ku adalah minima
Bulan ni berazam mao banyakkan entry.
Diam tak diam..da nak sethn aku guna blogspot ek.

****

Satu hari.
Aku google ttg sesuatu.
Aku taip satu pharase.
Membawa aku utk meng 'klik' satu blog.

Sepintas lalu.
Aku rasa blog ini lain dari blog2 biasa aku ter baca.
Dan rakan2 seblog nyer juga adalah bukan dari komuniti blogger yg aku slalu tgk.

Dan blog nya juga mmg informative utk aku yg perlukan info yg berkenaan.
Napak kemas blog nya.
Jalan cerita nyer tersusun.

Walo sblm ni kalo aku ter 'sesat' ke blog yg layout nyer berlatarkan itam. mesti cpt2 aku kuar, sbb aku tak berapa nak minat bc blog kaler itam..tp kali ni aku terus membaca dan terus je link dgn dia.

Dan lagi bes profesion nye berbeza dari rakan2 blog yg ada.
Cerita dia pun berbeza dari blog2 yg aku follow [samada as a silent reader or noisy reader..eh..ada ke noisy reader..apa2 lah].
Lagi pun aku pun pernah ber profesion [again..ada ke ayat camni] itu juga selama setahun.
Dan aku minat gak bidang pendidikan nih, tp aku tau rezeki aku bukan dlm bidang perguruan [oh..sejak 2 kali kantoi KPLI, aku mmg majuk tak amik dah smpai la da cukup umo nih..hikss]

Skang aku udah jd follower dia.
Buat kawan baru ku itu..salam perkenalan dan mungkin ada hikmah di sebalik "penemuan" baru ini. Moga awak juga tabah dan bahagia menghadapi hari2 yg mendatang.

****
Epilog

Ada prolog je, epilog nan ado..tkde idea dah. Huhu

3 juta komen

yeaa aku soka kau mau mmbanyakkan entry bln ini...yihuuu...

heheheh...

salam

ingatkan 'seseorang' tu ex-bf. hehehe

cikCha : ok ai terai k.

Irtiyah : hikss...entry sblm ni da utk ex-bf, buat la entry utk kwn baru lak. Ngeee... :))

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign