Pages

26 September 2009

~Pre Raya-Balik Kg~

Jumaat-19 Sept 2009
KP dgn baik atinya bagi kami half day-diumumkan ari Khamis, makanya ramai la yg da isi borang cuti utk ari Jumaat tu dtg ke opis. Haha. Aku tak buat camtu okeh. Aku mmg tak cuti pun. Tp kalo aku cuti pun..aku cuti je..takde hal lah.

Tpnya ari Jumaat tu pun keja lebey kuang je. Selebihnya bermaaf-maafan dgn kengkawan seopis. Tpt 12.15 berduyun meng punch kad utk pulang. Begini la rupanya :-
Aku rileks je dulu. Dlm 12.30pm baru la gerak. Balik umah dulu. My dear g solat Jumaat aku lak kemas2 barang.

Kul 2.30pm gerak dr umah. Jalan agak clear tp smpai kat tol Jalan Duta..dia jd camni :-


Sbb da jadi sesak camni..kami tersepit kat ujung. Keta Waja ini sudah naik berang.
Dia hon2 kami byk kali. Marah la sbb kami ter masuk lorong ujung tu. Dia kan pakai smart tag. Mau cpt2 la ke lorong smart tag tu. Nak buat camna. Nak gerak pun tak buleh. Bila kat gerak sket dia pun buleh lalu dan sang isteri pemandu waja tu angkat tangan tunjuk penumbuk pada my dear. Wahhh..sgt garang dan sgt tidak sabar mereka sehingga lah aku tercakap begini "pegi la lelaju, kalo tertonggeng kat dpn tu kang padan la muka" Dia jelah nak cpt. Tak sabar sungguh!

Keta adalah byk. Diselangi dgn ujan lebat. My dear mengantuk. Aku drive plak dari mana tah. Lepas tu my dear drive semula. Kami smpai dgn selamatnya jam 7.00pm. Trus duduk berbuka. Kat umah dah ada abg Cho n family dari Johor yg smpai sejam awal dr kami. Menu hari itu adalah bihun goreng. Ada gak lauk ikan keli goreng smbal. Nak amik gmbr..idak la..da penat.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign