Pages

26 August 2009

~Lor..dah 6 ari..~

Kita berpuasa eh'.
Dan hingga ari ni aku masih dpt mempertahankan puasa ku.
Ceh!! Mmg arr..dahnya blum smpai 'date' itu..rasa2 mcm nak kecundang jek nxt week. Tskkk.
Tp takpe..jgn mcm last year,ketika bergembira berziarah umah sedara mara la time tu 'shbt baik' ku itu nak dtg ziarah aku jugak. Ha..kelam kabut ko time tu. Dah la peyed pain...pehtu kena drive sndiri keta [sian..tpaksa drive sendiri,tkde org sudi tumpangkan dah..tkpa..thn ni ai dah buleh duduk di sblh ajek] Yelah,konvoi secara 3 bijik keta, abg2 aku tu mesti la memuatkan anak2 derang. Aku lak bwk mak aku, dan kat seat blakang, anak2 buah aku secara bergilir2 duduk. Kejap org tu kejap org ni. Dh tu terpaksa bwk secara laju2 sbb follow abg aku. Aku di tgh, abg Nyah depan, abg Cik blakang. Serata ceruk jln yg aku tak penah masuk kena bwk..sgt la tidak suka!!

Err...ketika ini ujan renyai2.
Sojukkkk..dah la baru lps mandi.
Err...sgt seswatu ye mandi di waktu hampir tgh malam nih. Huhu.
Tkpe..lupakan seswatu itu.

Lama gak tak ber entry nih. Ada byk ingin diceritakan.
Tp mcm takde mood nak ber entry.
Mmg nak buat mcm blog2 lain iaitu menempek apa yg dimakan sewaktu berbuka puasa.
Tp rasa mcm kemalasan je.
Hari ni pun saja2 nak tgk blog ni berapded
[Err...blog ini dlm mode private. Hanya tetamu xklusif yg di invite shj buleh view ketika ini..kenapa nak private kan?? saja..kalo takde apa2 pas raya sok baru bukak balik. Ai tak kesahh...ai bukan ada akaun nuffnang katanya. Ahaks!!! ]

Ok lah..sedap je my dear tido dlm bilik nun.
Aku nak follow up dia lah.
Nenati lah citer buka apa,gi pasar ramadhan mana dsbnya..

Puanstoberi :: sahur apa yer kita pagi kang???

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign