Pages

15 June 2009

~sTudy komE sTudY~

Ok..test tgk..
1.Antara berikut yg manakah bukan alat yg digunakan dalam membuat senjata besi
A-Lepa
B-Tukul
C-Musang
D-Batu Asah.

2.Apakah definasi batik?

3.Filifree adalah pertukangan perak.Betul atau salah?

Ha...nak lagi..
Sebut harga - 50k - 200k
Lebey dari itu - namanya tender
kurang dari itu - direct nego.

Ha..ni gara2 aku study utk PTK sok la ni. Buat kali ke3 nyer aku amik. Sebenarnya mcm malas.. tp..amik jelah bukan kena bayo pun. 1st time amik - khusus n umum - aras 3. 2nd time amik - pun sama..still aras 3. Ni kali ke 3. Mcm dapat aras 3 gak gamaknya.

Tp kali ni...aku ada la baca sesket. Dulu tu aku mmg pegi je..masuk dwn cam kosong je palotak. Tp utk esuk...ada la sesket. Tu kat atas tu kunun mcm soklan tu la keluar.

Ala..aku nyer objektip - 40 soklan - 1 jam.
Tak reti jawab..tembak kan ajer.
Dulu soklan PTK khusus byk tul tnya term2 dlm bidang kraf ni.
Mmg aku blur lah.
Mcm soklan 1 yg aku buat tu. Mmg tak masuk akal je kalo tgk jwpn C-Musang tu. Kalo tatau mmg tertanda musang lah. Kejadah nyer binatang lak jd alat dlm buat senjata. Tp..dlm pembuatan kraf ni, Musang tu satu alat utk mengepam dan menghembus angin.
Definasi batik tu mmg soklan feveret lah
Dan soklan berkenaan Perolehan Kerajaan pun slalu terselit..dan aku..walo penah duk bhgn perolehan pun kdg2 ter blur.

Jd esuk..moga2 dpt la aras yg lebey baik.
Lps tu naik la TK2,Tk3 dan seterusnya..smpai bila tah nak abisnya...

Dah...jum smbg study..

Pnstoberi:dgr citer ada org tu skali amik trus dpt aras 4..terer la tu..tp jgn hrp la aku nak kata tahniah ke apa ke..aku ni kan ego..lagi2 plak dgn org tu..muahahahhaha... jd esuk dia takde la kut..sbb dh dpt aras 4..lps ni dpt la dia naik TK2..haha!!!(ingat sonang ko...)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign