Pages

11 May 2009

~IbU~

Slamat hari ibu..

Utk emak ku yg tersayang.

Juga ibu mertua ku.

kedua2nya sudah ku wish smlm.

Emak pun ari Sabtu tu abg cik dh bwk pi makan Mee Udang Banjir kat Kuala Sepetang.

Wahh...balik ni nati nak bwk mak lah lagi skali ke sana.

Mak kata derang gi ptg jd tak sempat jalan2.

Apa kata aku bwk mak pagi2.

Nati sempat la jalan2.

Mesti ada jual mkanan laut kat kuala sepetang tu kan.Boleh beli udang kering, ikan bilis (apa tah kepala hotak ingat shopping jer...)

Mak kata Mee Banjir Udang tu ramai giler org (err..mak aku tak sebut la perkataan 'giler' tu...aku je gambarkan semula)

Kan Mee Banjir Udang tu dh masuk Majalah 3 skali. Yg ranc Warong Kita tu skali.

Mak kata byk lagi kedai lain..tp kedai itu gak org ramai.

Wahhh...ini buatkan aku tak sbr nak pi.

Nati kalo pi aku tgkp gambo ye..supaya kita buleh bayangkan "kegilaan" itu.

Dan tak lupa utk semua kawan2 yg telah menjadi ibu..sy ucapkan juga selamat hari ibu.

Pnstoberi: harap2 next year ada org wish aku slmt hari ibu lak :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign