Pages

24 April 2009

~taG : Wallpaper~

Eh.eh...
Ada tag la..
Dari cikmadulebah...rakan se kementerian ku yg amat menyokong batik malaysia.Huhu.
Tkpe cikmudamadulebah..ai sokaaa..nati kalo ada promosi lagi..ai cpt2 gitau cikmadulebah ok. :)

Nak jwb tag lah. Ai ni cukup sker jawab tag..
Pasai apa tag kali ini..owh..desktop

1.Printscreen wallpaper anda yg tgh anda guna skang ni.

Pheww...seb bek..baru je tuka pagi td..kalo tak muntah la kome nengok gambo kawen aku buat sekelian kalinya. Ekceli gambo ini pun ada kena mengena ngan kawen gak..tp orgnya enggak ada.. jd idak la napak sgt kan.
Dlm desktop ada byk plak folder2 yg bertaburan..kelihatan juga keadaan cuaca beserta jam yg diupload dari widget (jam tu menipu..apahal dia mampuih lak tetiba..aku printscreen kan wallpaper aku td jam menunjukkan 5.55pm..kdg ok je ikut waktu kat pc aku ni..lantak ko lah..tu dia mati masa aku rehat lunch tadi gamaknya..12.45pm..ha..ye la tu..aku tgh kat dlm pavilion :P -nak citer gak pi pavilion tuh.hua hua hua )
Napak tak no 132 tu..ha..tu sebenonya dia tulih "we've been maried for 132 days" Hua hua Hua.. Aku kan pocoyo poyo..berapa hari dh kawen pun nak tulis. Huhu : P .. idak..sebenonya dulu tu column kira countdown aku kawen..dh tu aku rs mcm dh biasa ada countdown kat situ..jd lepas kawen rs kosong lak..so..aku buh la berapa ari dh kawen lak. Nak countdown bila nak beranak berzaman tok adam lagi..so..poyo kan lah diri mengira berapa ari dah kawen. Juga amik kat sini

2. Kenapa sy suka wallpaper ini??
Bukan la sker sgt..tp nyer asik gambo kawen aku je selama ni kat desktop aku..so pg ni td aku carik gambo kawen gak tp takde gambo aku. Jd dpt la ni.. ni PG aku tgkp..gambo pelamin aku retu.Tah pehapa kan..dh berbulan kawen pun sibuk nak letak gambo kawen lagi. Hua hua hua..

3. Tag seterusnya..eh..sket la plak soklan tag kali ini..baru rajin nak jwb panjang2.hua hua hua..
Lor..nak tag sapa ni cikmadulebah..sy ni dh la tak ramai kawan kat blog. Baru nak carik2 kawan. Hua Hua Hua.
Sng citer sy tag la sapa 3 pertama yg bc entry ini. Buleh ke gitu???

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign